Başkan Ergene, bölge ısıtma sistemi ile ilgili vatandaş tarafından merak edilen sorulara da cevap verdi. Ergene, Vatandaşların kömür alıp almamakla kararsız olduğu Atatürk Caddesi’nde %90 ihtimalle önümüzdeki kış sistemin faaliyete geçeceğini belirtti.
ŞU ANA KADAR 6 MİLYON TL HARCANDI
Soma Belediyesi’nin öz kaynaklarıyla şehrin santralin sıcak suyu ile ısıtılmasının hedeflendiği Bölge Isıtma Sistemi projesine bu zamana kadar yaklaşık 6 milyon TL’ye yakın para harcandığını belirten Ergene, sistemin tamamlandığında Soma tarihinin en büyük projelerinden biri olacağını kaydetti.






