Yeşil, görev yaptığı süre içinde basın mensuplarıyla iyi bir diyalog içinde bulunduklarını ve gazetecilik mesleğinin zorluğuna değinerek, bu zorluğa karşı ilçede görev yapan yerel ve ulusal basın mensuplarının görevlerini yerine getirdikleri için teşekkür etti.
Yetiş, basın mensuplarının halka daima yakın olduğun, bunun için ilçede daha çok görevlerinin olduğunu belirtti.






