ÇOCUKLAR EĞLENCENİN TADINI ÇIKARIYOR
Şehitkamil Belediyesi tarafından Ramazan ayı dolayısıyla düzenlediği şenliklerde vatandaşlar günün yorgunluğunu ve stresini atıyor. Tiyatro gösterileri, Hacivat-Karagöz oyunları, animasyon gösterileri ile eğlenceyi doyasıya yaşayan vatandaşlar yapılan etkinliklerden dolayı memnun olduklarını dile getirdi. Her gün farklı bir mahallede gerçekleştirilen etkinlikler Gazikent Güvenevler ve Selimiye mahallelerinde devam etti. Özellikle çocuklar animasyon ekiplerinin yaptığı yarışmalara katılarak birbirleriyle yarıştı.
EĞLENCE AYAĞIMIZA KADAR GELİYOR
Şehitkamil Belediyesi’nin eğlenceyi ayaklarına getirdiğini dile getiren bir vatandaş, “Belediyemiz tarafından eski zamanlarda kalan Ramazan coşkusunu tekrar yaşıyoruz. Özellikle çocuklarımız güzel vakit geçiriyorlar. Oyunlara katılarak eğleniyorlar. Şehitkamil Belediyemize ve Başkanımız Rıdvan Fadıloğlu’na çok teşekkür ediyoruz” dedi.






