Ramazan ayının ilk gününde hizmet vermeye başlayan iftar sofrasında, her gün 500 kişilik 3 ayrı çeşitte olmak üzere yemek hazırlandığı, bu yemeklerden 250 ayrı aileye pidesi veya ekmeği yanında olmak üzere sıcak olarak iftar öncesi Belediye Başkanlığı personeli ve araçlarıyla dağıtıldığı belirtildi.
Belediye Başkanı Mehmet Isıkan, geleneksel iftar sofrasını bu yıl da açmanın mutluluğunu yaşadıklarını söyledi. Isıkan, organizasyonun belediye personelinin fedakar gayretleri ile gerçekleştiğini belirterek "Unutulmaması gerekir ki, bu iftar sofrasına bağışçılarımız önemli katkılar vermektedir. Kendilerine bu vesile ile teşekkür ederken, tüm İslam aleminin Ramazan-ı Şerifini tebrik ederim. Ramazan ayı insanlık alemine huzur, sağlık ve barış getirsin" dedi.






