BAHÇEDE HERKESİN EMEĞİ VAR
Öğrencilerin organik beslenme ve organik sebze ve meyve yetiştirilmesini öğrenmesi amacıyla kurulan hobi bahçesi, yaz mevsimine girilmesi ve okulların tatil olmasıyla birlikte bakımını okul hademesi yapıyor. Zaman zaman öğrencilerin okula gelerek bahçe ile ilgilendiğini, zaman zaman da kendilerinin bu işi gönüllü olarak yaptığını belirten Okul Müdür Yardımcısı Mustafa Er, “Bahçemizde yetiştirdiğimiz ürünleri öğrencilerimiz, öğretmenlerimiz toplayıp evlerine götürüyorlar. Çok güzel bi bahçe oldu. Okuldaki herkesin emeği var” dedi.






