Salihli İnşaat Sanatkarları Esnaf Odası yönetici ve üyeleri iftar yemeğinde bir araya geldi. Beyaz Düğün Salonu’nda verilen yemekte konuşan İnşaat Sanatkarları Esnaf Odası Başkanı Davut Dilek, ramazan ayının Salihli’de birlik beraberlik içinde geçtiğini belirterek, iftarda üyelerle bir arada olmaktan mutluluk duyduğunu söyledi. Dilek, ramazan ayının manevi havasından istifade edilmesi gerektiğini belirterek, ''Bu mübarek günler dayanışma ve kaynaşmamıza bir vesile olur. İftar yemeğine katılımlarından dolayı herkese teşekkür ediyoruz'' dedi.
Advert