Başkan Yılmaz, ziyaretten memnun kaldığını, böyle ziyaretlerin dostluk ilişkilerini sıklaştıracağını belirtti.
Yılmaz, "Geçtiğimiz haftalarda mahalle iftarları çerçevesinde çok yoğunduk. Biz siyasiler Uzunköprü halkının refahı için çalışırken, siz eğitimciler ise Türkiye’nin geleceği çocuklarımızın eğitimi ve öğretimi için çalışıyorsunuz" dedi.
Dershane Müdürü Kılıç ise, "Uzunköprü’ye geleli kısa zaman oldu fakat kendimi bir Uzunköprü’lü gibi hissediyorum. Uzunköprü’nün insanı çok sıcak kanlı. Öğretmenlerimle beraber öğretim yılını sabırsızlıkla bekliyoruz. Çıtamızı yükselteceğiz, Uzunköprü ve Meriç’ten birincilerimiz ve derecelerimiz var. Çok güzel okullara yerleşen çocuklarımız var. Bu yıl daha da artacak buna inanıyor ve onun için çalışıyoruz" ifadelerini kullandı.






