Türkiye Cimnastik Federasyonu’ndan gelen talep doğrultusunda Hukuk ile Çevre ve Sağlık komisyonlarında görüşülen “Milli sporculara yönelik sağlık hizmeti protokolü”, 5393 sayılı Belediye Kanunu’nun 75/c maddesi kapsamında değerlendirilerek meclis toplantısında oy birliğiyle kabul edildi.
Hastane bünyesinde oluşturulacak özel sekreterliğe başvuran milli sporcular; tetkik, tanı ve tedavi gibi sağlık hizmetlerinden öncelikli olarak yararlanacak. Protokolün Eşrefpaşa Hastanesi tarafından ilk kez uygulandığı belirten yetkililer, federasyonların talepleri doğrultusunda diğer spor dallarında da yeni uygulamaların hayata geçirilebileceğini kaydetti.






