Derik Kadın Kültür Merkezi'nde verilen iftar yemeğine İlçe Kaymakamı Ahmet Demirci'nin eşi İlknur Demirci ve çok sayıda kadın katıldı. İftar yemeğine katılan Feyruşşah Önen, ilçedeki bayanları bir araya getiren Kaymakam Ahmet Demirci'ye ve emeği geçen herkese teşekkürlerini illeti.
İlknur Demirci ise, kadınlarla bu güzel ortamda bulunmaktan mutlu olduğunu ifade ederek, "Bu tür organizasyonların devam etmesini temenni ediyor, tüm Derikli kadınlarımıza hayırlı Ramazanlar diliyorum" dedi.
Derik Kadın Kültür Merkezi Müdürü Medine Yol, kadın merkezinin kurulduğu günden beri kadınlara hizmet ettiğini ve bundan sonra da hizmet etmeye devam edeceğini söyledi.






