Görüşmede İlçe Başkanı Mehmet Köse, “Saygıdeğer Müdürümüzün Samsun’un büyük ilçelerinden biri olan Çarşamba’da verdiği hizmetleri unutmamız mümkün değil. Kendisinin Batı Karadeniz’in güzel illerinden Bartın’ımıza da verdiği hizmetlere devam ettiğini ve edeceğini biliyoruz “ dedi.
İl Milli Eğitim Müdürü İsa Şeker’de kendilerine bu nazik ziyaretlerinden dolayı çok memnun olduğunu ifade etti.






