ADIM ATAMIYORDU
Bir fabrikada depo sorumlusu olarak çalışan Serhan Korkmaz, düzensiz beslenme ve sürekli aşırı tuz ve şeker kullanımından dolayı obezite rahatsızlığına yakalandı. Kısa sürede aşırı kilo alan genç, bir anda 140 kiloya kadar yükseldi. Kiloları yüzünden adım atmakta dahi zorlanan Korkmaz, askerliğe dahi alınmadı ve görevinden muaf oldu. Buna sinirlenen genç, diyet yapmaya karar verdi. İlk olarak hayatından ekmek, tuzu ve şekeri çıkarmakla diyete başladı. Ardından akşam yemeklerini yememe kararı aldı. Ara sıra yürüyüş yaptı ve sonunda imkansızı başararak 1.5 yılda 50 kilo birden verdi.
140 KİLODAN 90 KİLOYA DÜŞTÜ
Kilolu olduğu dönemlerde otobüse binmekte bile zorlandığını belirten Serhan Korkmaz, 1 yıl içinde 50 kilo vererek birçok hastaya örnek olduğunu, çevresinde kilo problemi olanların dahi kendisinden işin sırrını öğrenmek istediklerini söyledi. Akşamları yemek yemediğini de sözlerine ekleyen Korkmaz; “Hayatımdan akşam yemeğini çıkardım. Tuz, ekmek, şeker bunların tamamını sildim hayatımdan. Kilolarımı verdikten sonra daha mutlu, hem de daha sağlıklı olmaya başladım. O eski günlere dönmeyi hayal bile edemiyorum. Şuanda 90 kiloyum ve çok mutluyum. 8 kilo daha vermeyi planlıyorum. Herkese de tavsiye ederim” dedi.






