İlçede çıktığı cadde turunda vatandaşlarla sohbet eden Sungurlu Belediye Başkanı Selahaddin Uzunkaya, hem vatandaşlardan gelen talepleri dinledi hem de belediye hizmetleri hakkında bilgi verdi.
Değişim ve gelişimde sürekliliği yakalayarak, sosyal belediyeciliğin hayat bulduğu, şeffaf belediyecilik anlayışı çerçevesinde belediye hizmetlerini ilçenin her noktasına ulaştırmak için gece gündüz çalıştıklarını dile getiren Başkan Uzunkaya, daha yaşanabilir bir Sungurlu için gece gündüz demeden çalıştıklarını söyledi. Yapılan her hizmette insanı merkeze koyduklarını dile getiren Uzunkaya, belediye çalışmalarında vatandaşların talep ve önerilerini önemsediklerini dile getirdi.






