Samsun Büyükşehir Belediye Başkanı Zihni Şahin; bugün katıldığı programda kendisine gösterilen büyük ilgi, sevgi ve saygıyla alakalı bir mesaj yayınladı.

Başkan Şaghin mesjaında; "Saygıdeğer hemşerilerim,

Samsunumuzun her kesimden güzel insanları,

Vefalı kadirşinas aziz milletim,

Muhtarlarımız basınımız sporseverlerimiz STK’larımız, her ilçemizden, her partiden, her şehrimizden saygıdeğer halkımız,

Samsunspor’umuzun çilekeş taraftarları,

Gençler, çocuklar, kadınlar, büyüklerimiz, işçilerimiz, üniversitemiz, esnafımız, memurumuz, sanayicimiz, partimizin her kademesinde birlikte görev yaptığım değerli arkadaşlarım,

Kısacası milli mücadele şehrimiz bu büyük şehrin mert, yiğit, vefalı, sevda yüklü aziz insanları,

Bana her yerde ve platformda gönülden göstermiş olduğunuz sevgi, saygı, destek ile beni onurlandırdınız. Unutulmaz destek ve Sevdamıza karşılık verdiniz. Acımı bitirdiniz. Sevgimi büyüttünüz. Bunlar bir insana verilecek en büyük değerdir. Şereftir. Onurdur. Bana bunu verdiniz. Ben bunun karşılığı olacağım. Sevgiyle birlikte yürüyeceğiz. Sonsuz teşekkür ve şükranlarımı sunuyorum.

SAMSUN HEPİMİZİN SEVDASI" ifadelerini kullandı.

Advert