24.Dünya Biyoloji Olimpiyatlarında 1 Gümüş 1 de Bronz madalya kazanan Yamanlar Koleji öğrencileri “Tatilimizden, gecemizden, eğlencemizden fedakarlık yaptık. Öğretmenlerimizin verdiği çalışma programlarına uyarak madalyaya ulaştık. Gelecekte başarılı birer doktor olarak ülkemize ve insanlığa hizmet istiyoruz.”dediler
Yamanlar Eğitim Kurumları Genel Müdürü Sebahattin Kasap, “Uluslar arası bilim olimpiyatlarında ülkemizin kazandığı 391 madalyanın 207’sini ülkemize kazandıran okulumuz, bilim alanında Türkiye’yi dünyada büyük bir başarıyla temsil etmektedir. Öğrencilerimizin önümüzdeki günlerde yapılacak Dünya Matematik Olimpiyatlarında da ülkemize yeni madalyalar kazandırmalarını bekliyoruz" dedi.






