Gemlik İtfaiyesi ile birlikte gerçekleştirilen tatbikatta hastane personeli eğitimden geçirildi. Hastane bahçesinde yapılan yangın söndürme tatbikatı uygulamalı olarak gerçekleşti. Hastane çalışanları meydana gelebilecek yangın anında neler yapacağını pratik olarak görerek ve uygulayarak öğrendiler. Hastane Başhekimi Metin Eski, tatbikatın oldukça yararlı olduğunu kaydetti. Calışanların afet durumunda nasıl davranacağını bilmesi gerektiğini kaydeden Eski, itfaiye ekiplerine ve hastane çalışanlarına teşekkür etti.
Yakakent'te 4-6 Yaş Kur'an Kursu İçin Temel Atma Töreni Düzenlendi
22:00 - YAKAKENT