Adliye İnşaatının Bürosundan Telefon Çaldı, Serbest Kaldı

Samsun'da yeni yapılan adliye binasının inşaatındaki bürodan cep telefonu çaldığı iddia edilen bir kişi çıkarıldığı nöbetçi mahkeme tarafından serbest bırakıldı.Olay, İlkadım ilçesi Kılıçdede Mahallesi'nde bulunan Samsun Adliye...

ASAYİŞ - 26-07-2013 13:50

Samsun'da yeni yapılan adliye binasının inşaatındaki bürodan cep telefonu çaldığı iddia edilen bir kişi çıkarıldığı nöbetçi mahkeme tarafından serbest bırakıldı.

Olay, İlkadım ilçesi Kılıçdede Mahallesi'nde bulunan Samsun Adliye Sarayı inşaatında meydana geldi. İnşaat bürosunda M.B.'ye ait cep telefonunu çaldığı iddia edilen E.S.(24), yakalanınca cep telefonunu yere attı. Polise teslim edilen E.S., Gazi Polis Merkezi'ndeki sorgusunun ardından Samsun Adliyesi'ne sevk edildi. Nöbetçi mahkemeye ifade veren E.S., serbest bırakıldı.

Günün Diğer Haberleri