Yozgat’ta, bazı sivil toplum örgütlerinin katılımıyla Mısır’daki darbe ve sonrasında yaşanan olaylar protesto edildi. İkindi namazı sonrasında camiden çıkan yaklaşık 500 kişilik grup Cumhuriyet Meydanında toplanarak, Mısır’da ölen Müslümanlar için gıyabi cenaze namazı kıldı. Namaz sonrasında protestolara katılanlar adına Anadolu Gençlik Derneği Başkanı Kamil Işık tarafından basın açıklaması yapıldı. Işık, Irkçı emperyalizmin taşeronluğuna soyunarak Mısır’da halk iradesine karış darbe yapan sözde Mısır Ordusu, Mısır halkına karşı çok daha şiddetli saldırılara başladığını belirterek, “Dün itibariyle Rabiatül Adeviyye meydanında 100’ün üzerinde kardeşimiz şehit edilmiş, 5 bin civarında da yaralı vardır. Sözde Mısır ordusu tüm dünyanın gözleri önünde kendi kalkına karşı katliama girişmiştir. Kendi halkına kurşun sıkan Mısır Ordusunun terör örgütünden bir farkı yoktur. Bu ordunun başında bulunan Sisi artık bir darbeci değil, eli kanlı bir canidir” dedi.
Bafra’da Hacı Nail Taşkın Kan Alma Birimi Hizmete Açıldı
20:49 - GÜNDEM