Yozgat’ta Jandarmadan Sürücülere Bayram Şekeri

Yozgat İl Jandarma Komutanlığı trafik ekipleri sürücülere bayram şekeri ve kolonya ikram etti.Yozgat İl Jandarma Komutanlığı ekipleri trafik denetimini artırdı. Jandarma ekipleri, durdurdukları araç sürücülerine Ramazan Bayramı dolayısıyla...

- 09-08-2013 19:02

Yozgat İl Jandarma Komutanlığı trafik ekipleri sürücülere bayram şekeri ve kolonya ikram etti.

Yozgat İl Jandarma Komutanlığı ekipleri trafik denetimini artırdı. Jandarma ekipleri, durdurdukları araç sürücülerine Ramazan Bayramı dolayısıyla şeker ve kolonya ikramında bulundu. Ekipler sürücülere emniyet kemerlerini takmalarını ve trafik kurallarına uymaları konusunda sözlü uyarırken ayrıca broşür dağıttı.

Sürücüler ise uygulamadan çok memnun kaldıklarını belirterek, “Yapılan bu uygulamadan çok memnun kaldık. İlk etapta ceza yiyebiliriz diye düşündük ancak şeker ve kolonya ikramı bizim için sürpriz oldu. Jandarma ekiplerine yaptıkları bu güzel uygulamadan dolayı çok teşekkür ediyoruz” dedi.

Günün Diğer Haberleri