Samsun Valiliği ve Samsun Büyükşehir Belediyesinin himayelerinde, Türkiye Yeşilay Cemiyeti Samsun Şubesi koordinasyonunda yürütülen "Bağımlılığa Karşı Sahadayız" projesi kapsamında Yakakent'te bağımlılıkla mücadeleye yönelik çeşitli farkındalık faaliyetleri gerçekleştirildi.
Programa Yakakent Kaymakamı Muhammed Sadi Taşyapan, Belediye Başkanı Dr. Şerafettin Aydoğdu, Türkiye Yeşilay Cemiyeti Samsun Şube Başkanı Emre Güneş, Yakakent Yeşilay İlçe Temsilcisi Cemre Erkol Bedir, kurum amirleri, sağlık çalışanları ve vatandaşlar katıldı.
Etkinlikler kapsamında ilçe esnafı ziyaret edilerek bağımlılıkla mücadele konusunda bilgilendirme çalışmaları yapıldı. Ziyaretlerde Yeşilay'ın yürüttüğü faaliyetler ile Yeşilay Danışmanlık Merkezi (YEDAM) hizmetleri hakkında bilgi verilerek bilgilendirici broşürler dağıtıldı.
Programın devamında sağlık çalışanlarıyla gerçekleştirilen toplantıda, bağımlılıkla mücadelede kurumlar arası iş birliğinin önemi ele alınırken, günün son bölümünde kurum amirlerine yönelik farkındalık eğitimi düzenlendi.
"Bağımlılığa Karşı Sahadayız" projesiyle toplumun her kesiminde bağımlılıkla mücadele bilincinin artırılması, önleyici çalışmaların yaygınlaştırılması ve kurumlar arasında etkin iş birliğinin güçlendirilmesi hedefleniyor.