Ana hizmet binasında incelemelerde bulunan Vali Orhan Düzgün, müdürlük personeli ile de sohbet etti.
İncelemelerin ardından Vali Orhan Düzgün, İl Sağlık Müdürü Ahmet Öksüzkaya’dan Kayseri’deki sağlık çalışmaları hakkında brifing aldı.
- 29-07-2013 12:12
Ana hizmet binasında incelemelerde bulunan Vali Orhan Düzgün, müdürlük personeli ile de sohbet etti.
İncelemelerin ardından Vali Orhan Düzgün, İl Sağlık Müdürü Ahmet Öksüzkaya’dan Kayseri’deki sağlık çalışmaları hakkında brifing aldı.
22:00 - YAKAKENT
21:58 - SAMSUN
21:53 - EKONOMİ
21:49 - GÜNDEM
21:46 - EKONOMİ
21:44 - YAKAKENT
21:41 - SAMSUN
21:35 - ALAÇAM
23:22 - GÜNDEM
23:03 - GÜNDEM