Vali Düzgün, İl Sağlık Müdürü’nden Brifing Aldı

Kayseri Valisi Orhan Düzgün, İl Sağlık Müdürlüğü ana hizmet binasını ziyaret ederek, İl Sağlık Müdürü Ahmet Öksüzkaya’dan brifing aldı.Ana hizmet binasında incelemelerde bulunan Vali Orhan Düzgün, müdürlük personeli ile de sohbet...

- 29-07-2013 12:12

Kayseri Valisi Orhan Düzgün, İl Sağlık Müdürlüğü ana hizmet binasını ziyaret ederek, İl Sağlık Müdürü Ahmet Öksüzkaya’dan brifing aldı.

Ana hizmet binasında incelemelerde bulunan Vali Orhan Düzgün, müdürlük personeli ile de sohbet etti.

İncelemelerin ardından Vali Orhan Düzgün, İl Sağlık Müdürü Ahmet Öksüzkaya’dan Kayseri’deki sağlık çalışmaları hakkında brifing aldı.

Günün Diğer Haberleri