Torku Konyaspor Başkan Yardımcısı Zeki Çimen, Fenerbahçe’den ayrılacak olan Semih Şentürk ile görüşmelerin sürdüğünü belirterek, “Transfer en geç Pazartesi gününe kadar netleşmiş olacak. Elmander’in transferi için de Galatasaray’la ön görüşme yaptık. Elmander’in menajeri ile görüştük. Semih veya Elmander hangisi ile anlaşmaya varabilirsek ikisinden birinin transferini gerçekleştireceğiz” dedi.
Çimen, transfer görüşmelerinin en geç Pazartesi günü netleşmiş olacağını sözlerine ekledi.