112 istasyonlarında eğitim alan öğrenciler 1 ay boyunca her türlü sağlık eğitiminden geçirildi. 112’de faaliyet gösteren Doktor, Paramedik ve ATT’lerle beraber vakalara çıkan öğrenciler, her türlü vakalarda eğitimlerden geçerek bilgilendirildiler. Öğrencilerin stajlarını tamamlaması ile ilgili bilgi veren Adıyaman 112 Komuta Kontrol Merkezi Başhekimi Dr. Fedli Emre Kılıç, öğrencilerin eğitimlerini başarılı bir şekilde tamamladıklarını ve öğrencilere hayatlarında başarılar dilediğini ifade etti.
Kapıkayafest'in Güvenlik Toplantısı Yapıldı
23:22 - GÜNDEM