Erzurum Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürü Fatih Çintimar da, Erzurum’a gelen Seyyahlara yakın bir ilgi gösteriyor. Gençlik ve Spor Bakanı Suat Kılıç sayesinde gençlerin gitmedikleri illere giderek o illerin kültürünü ve turistik yerlerini gezme ve görme şansı yakaladıklarını belirtti. Çintimar, “Gençlerin Erzurum’dan mutlu ayrılması ve ilimizi beğenmesi bizleri gururlandırıyor. Bu tür sosyal projeler nedeniyle Sayın Bakanımız Suat Kılıç’a teşekkür ediyoruz. Bu projeler sayesinde gençler tüm Türkiye’yi tanıma şansı buluyor” şeklinde konuştu.
Yakakent'te 4-6 Yaş Kur'an Kursu İçin Temel Atma Töreni Düzenlendi
22:00 - YAKAKENT