Caferoğlu’nun bu önerisi oy çokluğu ile kabul edildi. Salonda bulunan meclis üyeleri ile izleyiciler saygı duruşuna geçtiği sırada AK Parti meclis üyesi Ahmet Süzer salonu terk etti. Saygı duruşu bittikten sonra Süzer salona girerek yerine geri oturdu. Meclisten sonra açıklamalarda bulunan Süzer, “Burada aslında bir kişinin değil zihniyete bir saygı duruşu vardı. Bunu protesto ediyorum, çünkü tarafım. Bu çapulcu takımı benim eşim ve kızımı gözlerimin önünde taciz ettiler. 28 Şubattan beri böyle taciz görmedik. Bunlara çapulcu demek bile çapulculara hakaret oluyor. Ölene Allah rahmet eylesin. Acımız büyüktür. Ülke failler ülkesidir. Her faili meçhule böyle saygı duruşu yapacaksak bizim işimiz var. Burada zihniyetin saygı duruşu yapıldı. Bu yüzden ben de dışarıya çıktım” dedi.
2026 Kapıkayafest'te Sahne Sefo'nun
19:34 - GÜNDEM