Salihlili Judocu Türkiye’yi Temsil Edecek

Salihli Belediyespor’lu Judocu Raziye Ersoy, 13-18 Ağustos tarihleri arasında Amerika/Mıamı’de düzenlenecek olan Ümitler Dünya Judo Şampiyonası’nda Türkiye’yi temsil edecek.Türkiye’yi 70 Kg’da temsil edecek olan Raziye Ersoy “Antrenörlerime...

- 05-08-2013 14:00

Salihli Belediyespor’lu Judocu Raziye Ersoy, 13-18 Ağustos tarihleri arasında Amerika/Mıamı’de düzenlenecek olan Ümitler Dünya Judo Şampiyonası’nda Türkiye’yi temsil edecek.

Türkiye’yi 70 Kg’da temsil edecek olan Raziye Ersoy “Antrenörlerime ve kulübüme bana verdiği destekten dolayı teşekkür ederim. Ülkemi ve kulübümü en iyi şekilde temsil edeceğim” dedi.

Antrenör Oktay Ayaz ise; “Sporcumuz son üç yıldır Türkiye şampiyonalarında derece yaparak ve Milli Takım kamplarında kendisini geliştirdi. Rusya’da yapılan Avrupa Kupası'nda 2.olarak Dünya Şampiyonasına gitme hakkı elde etti. Kendisine güveniyoruz ve başarılarının devamını diliyoruz. Milli Takımımız 3 Ağustos tarihinde yola çıkacaktır.” diye konuştu.

Günün Diğer Haberleri