Oda yönetim kurulu başkanı İbrahim Yüksel, yaptığı açıklamada, “Oda olarak bu yıl odamızın önüne iftar çadırı kurmaktan ziyade ilçemizin 4 farklı mahallesinde iftar sofraları kurduk. Aynı hizmeti Kula ve Selendi ilçelerimizde de vermekteyiz. Salihli’de 30 gün boyunca 650 kişiye 4 çeşit yemek sunumu yapılıyor. Her gün bir hayırseverimiz bu yemekleri üstleniyor. Bu konu ile ilgili hayırseverlerin bağışlarını bekliyoruz” dedi.
Yakakent'te 4-6 Yaş Kur'an Kursu İçin Temel Atma Töreni Düzenlendi
22:00 - YAKAKENT