Vişne Üreticisi Ramazan Cantürk, “Vişnelerimizin rekoltesinin çok yüksek olmasına rağmen 2 liradan alıcı bulması biz vişne üreticilerini sevindirdi. Önceki yıllarda vişne bol ama fiyatlar çok düşüktü. Üretici toplama maliyetinin vişnenin değerinin üstünde olması nedeniyle sadece kendi ihtiyacı kadar topluyor, kalan vişneler toplanmadan ağaçlarda çürüyordu. Bu yıl ise ürünün bol olmasına rağmen fiyatın iyi olması bizleri sevindirdi. Geçen yıl rekoltenin düşük olması ve meyve suyu fabrikalarının vişne ihtiyacının çok olması sebebiyle bu yıl vişneye talep arttı. Bu yüzden vişne fiyatları yükseldi. Bu sezon bahçesinde vişnesi olan üreticiler sezonu olumlu geçti. Sezondaki fiyatlar sebebiyle önümüzdeki sezonlara umutla bakmamıza sebep oldu” diye konuştu.
2026 Kapıkayafest'te Sahne Sefo'nun
19:34 - GÜNDEM