Yangın söndürme tatbikatı yarışmasında orman işletmelerinde görevli yangın işçileri hortum serme, su sıkma ve köpük sıkma gibi dallarda kıyasıya yarıştılar. Yarışmada 3'ncü olan Keles İşletme Müdürlüğü yangın söndürme ekipleri, Keles Orman lokalinde düzenlenen tören ile yarışmada yarışan işçilere duvar saati hediye edildi. Düzenlenen yarışmaların ekiplerin hareket kabiliyetlerini artırmak için çok önemli olduğunu belirten Orman İşletme müdürü Özgen Keskin, "Orman yangınları riskinin en fazla olduğu bu günlerde, işletmelerimizde yangın söndürme tatbikatı ve yarışma yaparak arkadaşlarımızın dikkatlerini daha üst seviyelere çekmek, moral ve motivasyonlarını arttırmak çok iyi olmuştur. Yarışmada olduğu gibi sizler önünüze çıkan her türlü engeli aşabilecek güçtesiniz" dedi.
Kapıkayafest'in Güvenlik Toplantısı Yapıldı
23:22 - GÜNDEM