Sınavda başarılı olan Muğla Belediyesi İtfaiye Müdürlüğü’nden, Mahmut Kaya, Sadık Taşlı, Mehmet Karyağdı, Süleyman Sarıçınar İtfaiye Çavuşu, Muğla Belediyesi Zabıta Müdürlüğü’nden Arif Buban, Buse Aydoğdu, Ayhan Uysal, Mutlu Kaya, Abdi Karabulut Zabıta Komiseri olarak atandı.
Görevde Yükselme Sınavı’nda başarılı olan personelini kutlayan Muğla Belediye Başkanı Dr. Osman Gürün, görevlerinde yükselen ve sorumlulukları artan personeline yeni görevlerinde başarılar diledi.