Vali Savaş, “İftar Vakti Kardeşlik Vakti” Projesi'nin devletin milletiyle birlik ve beraberlik içinde iftar yapmasını, vatandaşlarla tanışma ve kaynaşmayı sağladığını, kardeşliği geliştirdiğini söyledi. Manisa’da 3 yıldır sürdürülen uygulamanın gelecek yıllarda da devam edeceğine inandığını ifade eden Vali Savaş, “Ramazan ayını ilimizde huzurlu bir şekilde yaşıyoruz. Programlardan fırsat buldukça vatandaşlarımızla birlikte iftar sofrasına oturuyoruz. Bu güzel gelenek ile iftarı her gün ayrı bir mahallede yaparak, daha geniş kesimlerle bir araya geliyoruz. Böylece vatandaşlarımızı dinleyerek varsa sorunlarını çözme imkanı da bulabiliyoruz” dedi.
İftar öncesi Kuranı Kerim okundu. Akşam ezanının okunmasından sonra İl Müftüsü Sinan Cihan’ın iftar duasıyla oruç açıldı. İftar yemeğinden sonra Vali Abdurrahman Savaş, mahallede bulunan bir kahvehanede vatandaşlarla birlikte çay içip sohbet etti. Vali Savaş, Kocatepe Mahalle Muhtarı İsmail Aşkın’dan mahalle halkında bilgi aldı.