Düzenlenen etkinlikte geleceğin aşçıları, sertifikalarını ve plaketlerini Kartal Belediye Başkan Yardımcısı Fügen Mavi, Kartal Halk Eğitim Merkezi Müdürü Resul Özdemir ve Kartal Halk Eğitim Aşçılık Okulu öğretmeni Ender Demir’in elinden aldı.
Törende konuşan Kartal Belediye Başkan Yardımcı Fügen Mavi, Kartal Belediyesi’nin kadınları iş hayatına teşvik ettiğini vurgulayarak, mezun olan kursiyerlere çalışma hayatında başarılar diledi. 11 aylık aşçılık eğitimini tamamlayan kursiyerler, dünya mutfağından, yöresel yemeklerin yapımına, meze, çorba çeşitlerinden, tatlı ve pasta yapımına kadar öğrenme ve tatbik etme olanağı yaşadılar. Eğitimlerini tamamlayarak sertifikalarını alan kursiyer aşçı ve aşçı yardımcısı ünvanlarıyla restoranlarda, otellerde, huzur evlerinde ve kreşlerde çalışabilecek. Kartal Belediyesi Aşçılık Okulu’ndan bugüne kadar dört yıl içinde 420 kursiyer sertifika aldı.
Tören kursiyerlerin hazırladığı yemek, pasta ve tatlı sunumuyla son buldu.