Olay, İlkadım ilçesi 19 Mayıs Mahallesi'ndeki bir mağazada meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, R.Ö.(26), aynı işyerinde çalışan iş arkadaşı B.B.'nin (22) cep telefonunu çaldı. İşyerinin güvenlik kamerası kayıtları incelendiğinde hırsızlık olayı ortaya çıktı. Şikayet üzerine Gazi Polis Merkezi ekipleri tarafından gözaltına alınan R.Ö., bugün çıkarıldığı nöbetçi mahkeme tarafından serbest bırakıldı.
Yakakent'te 4-6 Yaş Kur'an Kursu İçin Temel Atma Töreni Düzenlendi
22:00 - YAKAKENT