Gökçekent Köyü Derneği ve Muhtarlığı tarafından bu yıl 2’incisi düzenlenen şenlikte konuşan Suşehri Belediye Başkanı Sedat Sel, “Ne kadar şikayet edilsem dahi, hizmetlerimden asla taviz vermeyeceğim. Halkımın hizmetkarı olmaya devam edeceğim. Bu halk bizi hizmet için seçti. Sizler var olduğunuz sürece, bizlerde varız. Bu nedenle kalıcı yatırımlar yapmaya ihtiyacımız var. Bizde kalıcı yatırımlar yapıyoruz” dedi.
2026 Kapıkayafest'te Sahne Sefo'nun
19:34 - GÜNDEM