Gökçekentli Köylüler Şenlikte Bir Araya Geldi

Suşehri ilçesine bağlı Gökçekent köylüleri, köy içerisinde düzenlenen şenlikte bir araya geldi.Gökçekent Köyü Derneği ve Muhtarlığı tarafından bu yıl 2’incisi düzenlenen şenlikte konuşan Suşehri Belediye Başkanı Sedat Sel, “Ne...

- 09-08-2013 18:18

Suşehri ilçesine bağlı Gökçekent köylüleri, köy içerisinde düzenlenen şenlikte bir araya geldi.

Gökçekent Köyü Derneği ve Muhtarlığı tarafından bu yıl 2’incisi düzenlenen şenlikte konuşan Suşehri Belediye Başkanı Sedat Sel, “Ne kadar şikayet edilsem dahi, hizmetlerimden asla taviz vermeyeceğim. Halkımın hizmetkarı olmaya devam edeceğim. Bu halk bizi hizmet için seçti. Sizler var olduğunuz sürece, bizlerde varız. Bu nedenle kalıcı yatırımlar yapmaya ihtiyacımız var. Bizde kalıcı yatırımlar yapıyoruz” dedi.

Günün Diğer Haberleri