Kulüp Başkanı Fikret Orman’ın Kanlıca Uskumru Restoran’da verdiği akşam yemeğine; Yönetim Kurulu Üyeleri; Futbol Genel Direktörü Önder Özen, Teknik Direktör Slaven Bilic, teknik heyet ve futbolcular katıldı.
Sıcak bir ortamda düzenlenen yemekte Başkan Fikret Orman, Teknik Direktör Slaven Bilic ve futbolculara Trabzonspor karşılaşmasında başarılar diledi.