Erciyes Üniversitesi Hastanelerinde İlk Kez Bir Yabancı Hastaya Organ Nakli Yapıldı

Erciyes Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanelerinde ilk kez bir yabancı hastaya organ nakli yapıldı.Batı Afrika ülkelerinden Burkina Faso’dan gelen ve 3 yıldır diyalizle yaşamını sürdüren 44 yaşındaki böbrek hastası Kadısso Guiro Gassambe’ye,...

- 29-07-2013 14:47

Erciyes Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanelerinde ilk kez bir yabancı hastaya organ nakli yapıldı.

Batı Afrika ülkelerinden Burkina Faso’dan gelen ve 3 yıldır diyalizle yaşamını sürdüren 44 yaşındaki böbrek hastası Kadısso Guiro Gassambe’ye, 42 yaşındaki erkek kardeşi Hamidou Gassambe’nin bağışladığı böbrek, Erciyes Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi’nde gerçekleşen başarılı bir operasyonla nakledildi.

Bir tanıdık vasıtasıyla organ nakli için Erciyes Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanelerini tercih eden hastanın sağlık durumunun iyi olduğu bildirildi.

Günün Diğer Haberleri