Düzce Gençlik Sporda Birlik Beraberlik İftarı

Düzce Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü, Ramazan ayının bereketiyle tüm kurumda birlik ve beraberliği sağlamak amacıyla iftar yemeği düzenledi.Düzce Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü, birlik ve beraberliği simgeleyen iftar...

- 26-07-2013 11:02

Düzce Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü, Ramazan ayının bereketiyle tüm kurumda birlik ve beraberliği sağlamak amacıyla iftar yemeği düzenledi.

Düzce Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğü, birlik ve beraberliği simgeleyen iftar yemeğinde bir araya geldi. Ramazan ayın yaz mevsimine gelmesi ile gerçekleştirilen iftar yemeği bir anlamda da kurumun bir sene boyunca yaptığı çalışmaların ödüllendirilmesi olarak atfedildi. Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürü Ömer Faruk Şiran’ın özel olarak tüm personelle ilgilendiği ve tüm masalara giderek personelle sohbet etmesi, takdirle karşılandı. Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürü Ömer Faruk Şiran, Mübarek Ramazan ayında birlik ve beraberlik adına tüm Gençlik Spor çalışanları ile birlikte oruç açmanın güzel olduğunu söyledi.

Gençlik Hizmetleri ve Spor İl Müdürlüğünün her sene düzenlediği iftar yemeğine personel eşleri ile birlikte katıldı.

Günün Diğer Haberleri