Şef Kamil Şakar yönetiminde gerçekleştirilen konserde Türk Sanat Müziği ses sanatçısı Alp Arslan Türk Sanat Müziği'nin en güzel eserlerini Sivas halkı için söyledi. Çok sayıda kişinin katıldığı konserde Türk Sanat Müziği severler, keyifli bir akşam yaşadı.
Konser sonrası konuşan Sivas Belediye Başkanı Doğan Ürgüp;”Başkan Ürgüp, Buruciye Yaz Akşamları programına halkın yoğun ilgisinden memnun olduklarını belirterek, “Sivas için bu program güzel bir gelenek oldu. Buruciye Yaz Akşamları artık markalaştı” dedi.
Başkan Ürgüp Şef Kamil Şakar’a günün anısına plaket Türk Sanat Müziği Sanatçısı Alp Arslan’a ise plaket ve çiçek takdim etti.