Bozüyük Belediyesi ekipleri tarafından Ramazan ayı içinde bulunan ve Kur’an-ı Kerim’de bin aydan daha hayırlı olduğu bildirilen mübarek Kadir Gecesi’nde, hem cadde ve sokaklara hem de camilere gül suyu serpildi. Mübarek Kadir Gecesini gül kokuları ile karşılayan Bozüyük’lüler, camilerde huşu içerisinde ibadetlerini yaptılar. Yatsı ve teravih namazının kılınmasının ardından ise, ilçe içerisindeki bütün camilerde ibadet eden cemaate belediye tarafından kandil şekeri ikram edildi.
Kapıkayafest'in Güvenlik Toplantısı Yapıldı
23:22 - GÜNDEM