“Bisiklete Saygı Turu” kapsamında Konak Meydanı’ndan Kıbrıs Şehitleri Caddesi’ne kadar pedal çeviren bisiklet sürücüleri, taşıdıkları “ Trafikte biz de varız” ve “Ölmek İstemiyoruz” yazılı dövizlerle tepkilerini dile getirdiler. Çevreden de büyük ilgi gören bisiklet sürücüleri, ölü mizanseni gerçekleştirerek trafikte ölen bisiklet sürücülerini andılar. Grup adına basın açıklamasını okuyan Fatma Zehra Kabacatur ve Gürdal Kabacatur,“Bireysel motorlu taşıtlar kentlerimizi, hayat alanlarımızı, çevremizi her geçen gün yaşanmaz hale getiriyor. Tüm bunlara direnen başka bir kent hayatı isteyen bisikletliler saygı görmüyor.” dedi.
Bisiklet sürücüleri hep bir ağızdan “ Durma, Hayata Pedal At” isimli şarkıyı seslendirdikten sonra eylemi sonlandırdı.