Yaz aylarının gelmesi ile birlikte artan cemiyetler sonrasında konteynır yanlarına bırakılan atıkların mahallelere kötü koku ve görüntü vermesi sebebiyle böyle bir uygulama başlattıklarını ifade eden İzmit Belediyesi Temizlik İşleri Müdürü Mustafa Şener, “Cemiyet sahibi vatandaşımız cemiyet sonrasında çöplerini almamız için Muhtarlık ve ya İzmit Belediyesi Temizlik İşleri Müdürlüğü’ne başvuruyor. Ekiplerimiz vatandaşlarımızın istediği saatte belirtilen adrese giderek atıkları alıyorlar. Bu sayede gün içerisinde mahallelerde fazla çöp birikmemiş oluyor. Vatandaşlarımız uygulamadan son derece memnun” dedi.
Kapıkayafest'in Güvenlik Toplantısı Yapıldı
23:22 - GÜNDEM