Sadak ve belediye başkan yardımcıları tarafından karşılanan Batman Valisi Arslan, belediye başkanlık makamında bir süre sohbet etti. Arslan, ziyaretinin daha önce Selim Sadak’ın kendisine yaptığı nezaket ziyaretinden dolayı, iadeyi ziyaret olduğunu ifade etti. Sadak da, Batman Valisi Arslan’ın ziyaretinden dolayı duyduğu memnuniyeti dile getirerek, DİKA Yönetim Kurulu’nda Batman, Siirt, Mardin ve Şırnak illerinin kalkınması için birlikte çalışma yürüttükleri valilerin, bölgenin hassasiyetlerini dikkatte alarak, demokratik çözüm sürecinin gerekliliklerini yerine getirmek için çaba harcadıklarını, bunun da bölgede devletin sivilleşmesi anlamına geldiğini söyledi.
Yakakent'te 4-6 Yaş Kur'an Kursu İçin Temel Atma Töreni Düzenlendi
22:00 - YAKAKENT