Gebze Belediye Başkanı Adnan Köşker, belediye meclis üyelerini iftar yemeğinde ağırladı. Gebze Belediyesi Meclis üyeleri aileleriyle birlikte, Tarçın Bistro Restaurant’ta verilen iftar yemeğinde buluştu. İftarın ev sahibi Gebze Belediye Başkanı Adnan Köşker, 11 ayın sultanı Ramazan’ın tüm güzelliklerinin Gebze’de de bir arada yaşandığını belirterek, “İlçemizi, hemşerilerimizin yaşamaktan ötürü mutlu olduğu bir kent haline getirebilmek adına birlikte hizmet yarışına çıktığımız değerli meclis üyesi arkadaşlarımızla, Ramazan ayının güzelliklerini paylaşmak bizleri mutlu ediyor. Bizleri kırmayarak, davetimize icabet eden meclis üyesi arkadaşlarımıza ve ailelerine bir kez daha teşekkür ederim” dedi.
Başkan Kılıç'ın Babalar Günü Mesajı
09:24 - GÜNDEM