Tepebaşı İlçe Müftüsü Mehmet Yılmaz tarafından karşılanan Başkan Ataç yeni binayı gezdi. Tepebaşı Belediye Başkanı Dt. Ahmet Ataç, yeni hizmet binasının hayırlı olmasını dileyerek, yeni binada daha verimli ve rahat hizmet verileceğini söyledi. Tepebaşı İlçe Müftüsü Mehmet Yılmaz da “Binanın yapımında desteklerini bizden esirgemeyen Başkanımız Ahmet Ataç’a teşekkür ediyorum” dedi.
Yakakent'te 4-6 Yaş Kur'an Kursu İçin Temel Atma Töreni Düzenlendi
22:00 - YAKAKENT