Başkanlığı döneminde belediyeye atla gidip gelmesiyle dikkat çeken Sönmez, yerel seçimlerde yeniden aday olacağını söyledi. Yeniden başkan seçildiği takdirde yine belediyeye atla gidip geleceğini belirten Sönmez, “Bugün aslana bindim. Aslan benim hobim. Bazen aslana, bazen de kırata binerim. AK Parti’ye giden Demokrat Partilileri asla tarih de affetmeyecek, biz de affetmeyeceğiz. Ben kazanamayacağım hiçbir şeye girmem. Kesinlik kazanacağımızı düşünüyorum. Halk beni seviyor, ben de Mahmudiye’yi seviyorum. Hizmet nasıl olur, yaptıklarımı ve yapacaklarımı herkes görecek. Hedefimiz Mahmudiye’yi çağdaş bir ilçe yapmak; Eskişehir’in en büyük ilçesi yapmak” dedi.
Yakakent'te 4-6 Yaş Kur'an Kursu İçin Temel Atma Töreni Düzenlendi
22:00 - YAKAKENT