Görev süresi boyunca, Başkan Burhanettin Çoban'la çok yakın ilişki kurduklarını ve uyum içerisinde çalıştıklarını belirten Albay Akşit, kendisine gösterdiği yakınlıktan dolayı Başkan Çoban'a teşekkür etti.
Albay Akşit'in Afyonkarahisar İl Jandarma Komutanlığı görevini layıkıyla yerine getirdiğini belirten Başkan Çoban ise, Sivas'taki görevini de başarıyla yerine getireceğine inandığını belirterek, yeni görev yerinde başarılar diledi.