Resmi Gazete'de yayımlanan kararla Türkiye genelinde uygulanacak olan Okul Sütü Programı kapsamında Ağrı merkez ve ilçelerde bulunan özel okullar, bağımsız anaokulları, uygulama sınıfları, anasınıfları ve ilkokul öğrencileri yararlanacak. Eğitim öğretim yılının ikinci döneminde uygulanacak projeyle öğrencilere haftanın üç günü süt dağıtılacak. Okul Sütü Programı; çocuklara süt içme alışkanlığının kazandırılması, yeterli ve dengeli beslenmelerine katkıda bulunarak sağlıklı büyümelerine katkı sağlamak amacıyla yürütüldüğü belirtildi.
Yakakent'te 4-6 Yaş Kur'an Kursu İçin Temel Atma Töreni Düzenlendi
22:00 - YAKAKENT