Geçtiğimiz sezon kıl payı BAL’ı kaçırdıklarını ifade eden Acarlar Belediyespor’un teknik direktörü Osman Aktar, “Belediye Başkanı Cafer Yıldırım ve Kulüp Başkanımız Sezai Özkaya ile görüşerek anlaştık. Acarlar’da bu yıl hedef büyük. Şampiyonluk için takım kuracağız. Şu ana kadar geçen yıl ki oyuncularımızın tamamı kalmak istiyor. Kendi oyuncularımız ile anlaştıktan sonra, 5-6 dış transfer yapacağız. Bu transferler BAL ayarında takım kuracağız” ifadelerini kullandı.
Kapıkayafest'in Güvenlik Toplantısı Yapıldı
23:22 - GÜNDEM