19 Mayıs İlçesinde Kesme Çiçek Üretimine Destek

19 Mayıs ilçesinde kesme çiçek yetiştiriciliği yapan Çiğdem AYDIN; hibe sera alarak işlerini büyüttüğünü söyledi.

EKONOMİ - 16-11-2023 00:39

19 Mayıs ilçesinde kesme çiçek yetiştiriciliği yapan Çiğdem AYDIN; Samsun İl Tarım ve Orman Müdürlüğü 19 Mayıs ilçe Tarım ve Orman Müdürlüğü ve Samsun Büyükşehir Belediyesi katkılarıyla hibe sera alarak işlerini büyüttüğünü söyledi.

Çiğdem Aydın; “Bu proje ile yeni girişimcilere örnek teşkil etmek istiyorum diyerek ve benden desteğini esirgemeyen bütün kurumlara teşekkürlerimi sunuyorum” şeklinde konuştu.

Günün Diğer Haberleri